Є запитання щодо сервісу?

Привіт,
Це ми – команда сервісу компанії Pyramida Techick!

Ми знаємо, що при користуванні технікою можуть виникати запитання.
Нажаль, зараз ми працюємо у воєнних умовах, процеси займають більше часу та якість залишається незмінно контрольованою ;)

Для того, аби всі заявки потрапили у надійні руки нашої команди, ми адаптували роботу сервісного центру. Для вашої зручності пропонуємо три формати подачі заявки.
Просто залиште повідомлення в одному із зручних каналів зв’язку, а наш оператор зв’яжеться з вами протягом 1-2 днів та зробить усе аби надати повну відповідь на ваше питання.
Обирайте свій варіант контакту*:

#
Сервісні центри

Для оперативного вирішення запитань, пов’язаних з гарантійним чи негарантійним обслуговуванням, ви завжди можете звернутись до авторизованих сервісних центрів з обслуговування техніки Pyramida. І немає значення, в якому саме магазині і коли купували товар. Наші висококваліфіковані спеціалісти швидко та якісно продіагностують та відремонтують Вашу техніку. 

Для пошуку сервісного центру оберіть область, що Вас цікавить, та ознайомтеся з повним переліком авторизованих точок сервісу у Вашому регіоні

сервісні центри в місті Івано-Франківськ / Івано-Франківська область
сервісні центри в місті Вінниця / Вінницька область
сервісні центри в місті Луцьк / Волинська область
сервісні центри в місті Дніпро / Дніпропетровська область
сервісні центри в місті Донецьк / Донецька область
сервісні центри в місті Житомир / Житомирська область
сервісні центри в місті Ужгород / Закарпатська область
сервісні центри в місті Запоріжжя / Запорізька область
сервісні центри в місті Кропивницький / Кіровоградська область
сервісні центри в місті Київ / Київська область
сервісні центри в місті Луганськ / Луганська область
Сервісні центри не знайдено
сервісні центри в місті Львів / Львівська область
сервісні центри в місті Миколаїв / Миколаївська область
сервісні центри в місті Одеська / Одеська область
сервісні центри в місті Полтавська / Полтавська область
сервісні центри в місті Рівне / Рівненська область
сервісні центри в місті Суми / Сумська область
сервісні центри в місті Тернопіль / Тернопільска область
сервісні центри в місті Харків / Харківська область
сервісні центри в місті Херсон / Херсонська область
сервісні центри в місті Хмельницький / Хмельницька область
сервісні центри в місті Черкаси / Черкаська область
сервісні центри в місті Чернівці / Чернівецька
сервісні центри в місті Чернігів / Чернігівська область
Про сервіс
#

Ми докладаємо величезних зусиль, щоб Ви отримували задоволення від використання нашої продукції, і допоможемо з рішенням будь-яких непередбачених ситуацій, що стосуються техніки Pyramida.

Вся техніка ретельно перевіряється, тестується і строго контролюється службою контролю якості компанії Pyramida Technik. Саме тому на всю вбудовану техніку Pyramida Ви отримуєте три роки повної гарантії офіційного виробника – безкоштовно!

Ви зможете користуватися всіма перевагами нашого гарантійного обслуговування з індивідуальним супроводом незалежно від того, у якому магазині придбали товар.

Просто оберіть зручну форму зв’язку наш оператор зв’яжеться з вами протягом 1-2 днів та зробить усе аби надати повну відповідь на ваше питання.

#
Понад 80 офіційних сервісних відділень по всій Україні

Ми завжди поруч і готові надати якісні послуги. На сьогоднішній день у нас понад 80 офіційних сервісних відділень по всій території України, розташованих у кожному обласному центрі та інших великих містах. Ми пропонуємо експертну діагностику та ремонт побутової техніки від наших авторизованих технічних спеціалістів.

Наш оператор з радістю допоможе вам обрати найбільш зручний сервісний центр та проконтролює вирішення вашої проблеми. Наша мета - зробити все можливе, щоб ви були задоволені якістю наших послуг.

#
Смс-сповіщення

Ви зможете відслідковувати статус ремонту своєї техніки навіть без Інтернет-підключення. Ми запровадили нову систему смс-сповіщення, через яку регулярно повідомлятимемо Вам про хід сервісного обслуговування. Де б ви не знаходилися, ми проінформуємо про статус вашої заявки, заплановану дату виїзду майстра чи успішне завершення ремонту. Ви завжди будете знати про статус відправлення замовлення на комплектуючі та коли зможете їх забрати.

#
Комплектуючі матеріали

В усіх сервісних центрах Pyramida можна замовити та придбати будь-які без винятку комплектуючі, в тому числі нові жирові та вугільні фільтри.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

Гарантійний ремонт

Купуючи техніку Pyramida, Ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах*. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.

Для вирішення будь-яких запитань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням техніки Pyramida, незалежно від того, в якому магазині і в який період був придбаний товар, Ви завжди можете обрати форму зв'язку з нашим оператором :

Гарантія та сервіс техніки Pyramida в Україні

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», користувачі техніки Pyramida мають право на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного терміну експлуатації. Підставою для надання гарантійного обслуговування є наявність коректно заповненого гарантійного талону і чека про оплату товару**.

1. Терміни гарантійної експлуатації

• Гарантія на всю техніку Pyramida становить 3 роки (36 місяців) з дати покупки за наявності чека та гарантійного талону (для товарів придбаних з 01.09.2016).

• Для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року термін гарантійного обслуговування може бути 4 роки (48 місяців) з дати покупки за умови успішної реєстрації в акції 2021 та отримані Сертифікату на додатковий рік гарантії. 

2. Оформлення гарантійного талону

Перевірте правильність заповнення гарантійного талону. У талоні обов'язково повинні бути вказані модель виробу і дата продажу, а також підпис продавця і штамп магазину. Вносити поправки до гарантійного талону заборонено.

Разом з гарантійним талоном користувач техніки повинен обов'язково зберігати товарний або касовий чек**.

3. Гарантійні послуги

Протягом гарантійного терміну безкоштовно для користувача усуваються пошкодження або дефекти, що виникли з вини виробника.

Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.

Увага!
Установка та підключення продукції не входить до послуг з гарантійного сервісного обслуговування і виконується сервісними центрами за рахунок покупця. Детальніше за тел. 0 800 604 463

4. Надання послуг

Гарантійне обслуговування надається в 80 сервісних центрах, розташованих в більшості великих і середніх міст України.

 

 

Вироби, які потребують гарантійного ремонту, повинні бути доставлені до найближчої сервісної служби, крім техніки, встановленої стаціонарно. Вироби повинні бути чистими і складені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

5. Продовження гарантії

Гарантія продовжується на термін перебування виробу в сервісному центрі. Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із завершенням терміну гарантії всього приладу.

Увага! Не підлягають гарантійному ремонту та знімаються з гарантії представником сервісної служби вироби, які використовуються з порушенням правил підключення та експлуатації, зокрема:

• при неправильному використанні витратних матеріалів;
• вироби, що використовуються для промислових цілей;
• вироби з механічними пошкодженнями;
• виріб, що експлуатувався без жирових фільтрів, і на моторі виявлено сліди жиру, які утруднюють роботу витяжки;
• жирові фільтри витяжки дуже забруднені, що є перешкодою для вільного проходження повітря через них на мінімальній швидкості;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок експлуатації, в тому числі внаслідок нестабільної роботи електромережі (відхилення частоти від номінальної більше ніж на 0,5%, напруги - більш ніж на 10%);
• вироби з ушкодженнями, які виникли внаслідок неправильного транспортування або зберігання;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок попадання до приладу тварин, комах і гризунів, а також внаслідок дії непереборних сил (пожежа, повінь, блискавка і т.д.);
• вироби, ремонт або відкривання корпусу яких здійснювалися особами, не уповноваженими виробником.

У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувач отримує відповідний акт. На його підставі клієнт самостійно вирішує всі питання заміни або повернення вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) цього виробу.

6. Зверніть увагу!

Відповідно до Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених Постановою КМУ від 09.12.1999 р № 2246 і Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Державного комітету зі спостереження за охороною праці від 01.10.1997 р № 254, категорично забороняється самовільне підключення газових приладів до систем газопостачання.

Підключення газових варильних поверхонь Pyramida має здійснювати виключно газорозподільна організація або підприємства і організації, які мають необхідні ліцензії та дозвіл на виконання таких робіт відповідно до вимог чинного законодавства. Факт підключення газового приладу повинен бути підтверджений відповідною документацією.

У разі порушення вищезазначених вимог дія гарантійних зобов'язань щодо виробу припиняється.

*для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року термін гарантійного обслуговування може бути зазначений у Сертифікаті за умови успішної реєстрації в акції 2021;
 
**для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року, успішно зареєстрованих в акції 2021 важлива наявність отриманого Сертифікату на додатковий рік повної гарантії.
 
Негарантійний ремонт

Що робити, якщо ви виявили несправність, а термін гарантії минув? Ви завжди можете звернутися до будь-якого авторизованого сервісного центру в усіх регіонах України. Також завжди до ваших послуг фірмовий СЦ Pyramida Service в Києві.

Алгоритм дій при виявленні несправності гарантійного та негарантійного виробу (термін гарантії якого скінчився) не відрізняється: оберіть форму зв'язку та чекайте на дзвінок нашого оператора.

1. Що робити, якщо техніка зламалась?

Широкий спектр сервісних послуг дозволить надати негарантійний ремонт будь-якої складності, послуги з установки, підключення, обслуговування та профілактики техніки Pyramida.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

У сервісному центрі обслуговується вся техніка Pyramida:

  • Кухонні витяжки;
  • Варильні панелі: газові, електричні (склокераміка та індукційні);
  • Духові шафи;
  • Посудомийні машини;
  • Мікрохвильові печі.

2. Перелік та вартість послуг негарантійного ремонту

Попередню вартість ви можете дізнатися, в нашого оператора сервісного центру Pyramida, а остаточну - вам повідомить майстер після проведення діагностики та визначення причини несправності.

 

3. Оформлення заявки

Техніку ви можете самостійно привезти до сервісного центру або оформити заявку і викликати майстра додому. 

1. Виклик майстра додому НЕ НАДАЄТЬСЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ

2. Доставка техніки на ремонт до сервісного центру
• Необхідно узгодити час і дату вашого приїзду до сервісного центру з оператором сервісної лінії.
• Доставити техніку до сервісного центру Pyramida,
який знаходиться за адресою: м Київ, Харківське шосе, 2.
Графік роботи: пн-пт 10:00-14:00.
• В залежності від складності ремонту та наявності запчастин, ваша техніка може бути відремонтована відразу або вам необхідно буде залишити її в сервісному центрі на певний час.