Є запитання щодо сервісу?

Зв’яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб

Ми знаємо, що при користуванні технікою можуть виникати запитання. Щоб отримати вичерпну кваліфіковану консультацію з технічних питань, просто зателефонуйте за номером гарячої лінії 0-800-604-463. Ми надамо повну відповідь на ваше запитання.

З 15.06.20 сервісний центр Pyramida Service знаходиться за адресою:
Київ, Харківське шосе, 2.

#

Телефонуйте ПН - ПТ с 9.00 до 18.00

 

0 800 604 463

Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.

Сервісні центри

Для оперативного вирішення запитань, пов’язаних з гарантійним чи негарантійним обслуговуванням, ви завжди можете звернутись до авторизованих сервісних центрів з обслуговування техніки Pyramida. І немає значення, в якому саме магазині і коли купували товар. Наші висококваліфіковані спеціалісти швидко та якісно продіагностують та відремонтують Вашу техніку. 

Для пошуку сервісного центру оберіть область, що Вас цікавить, та ознайомтеся з повним переліком авторизованих точок сервісу у Вашому регіоні

сервісні центри в місті Івано-Франківськ / Івано-Франківська область
сервісні центри в місті Вінниця / Вінницька область
сервісні центри в місті Луцьк / Волинська область
сервісні центри в місті Дніпро / Дніпропетровська область
сервісні центри в місті Донецьк / Донецька область
сервісні центри в місті Житомир / Житомирська область
сервісні центри в місті Ужгород / Закарпатська область
сервісні центри в місті Запоріжжя / Запорізька область
сервісні центри в місті Кропивницький / Кіровоградська область
сервісні центри в місті Київ / Київська область
сервісні центри в місті Луганськ / Луганська область
Сервісні центри не знайдено
сервісні центри в місті Львів / Львівська область
сервісні центри в місті Миколаїв / Миколаївська область
сервісні центри в місті Одеська / Одеська область
сервісні центри в місті Полтавська / Полтавська область
сервісні центри в місті Рівне / Рівненська область
сервісні центри в місті Суми / Сумська область
сервісні центри в місті Тернопіль / Тернопільска область
сервісні центри в місті Харків / Харківська область
сервісні центри в місті Херсон / Херсонська область
сервісні центри в місті Хмельницький / Хмельницька область
сервісні центри в місті Черкаси / Черкаська область
сервісні центри в місті Чернівці / Чернівецька
сервісні центри в місті Чернігів / Чернігівська область
Про сервіс
#
Акція +1 РІК ДОДАТКОВОЇ ПОВНОЇ ГАРАНТІЇ У 2021 РОЦІ!
На честь 20-річчя ми даруємо на всю техніку Pyramida додатковий рік повного гарантійного обслуговування*.
Усе дуже просто:
  • ЗАРЕЄСТРУЙ техніку, куплену в 2021 році, на сайті 2021.pyramida.ua.
  • ОТРИМАЙ сертифікат.
Деталі ви зможете знайти на акційному сайті.
Наші оператори сервісної лінії також будуть раді відповісти на запитання: 0 800 604 463.
 
Для техніки придбаної до 2021 року строк гарантійного обслуговування – 3 роки**.
 
Ви можете користуватися всіма перевагами нашого гарантійного обслуговування з індивідуальним супроводом незалежно від того, у якому магазині придбали товар.
 
*Для товарів, придбаних у період з 01.01.2021 до 31.12.2021.
**Для товарів, придбаних з 01.09.2016

 

 

#
Понад 80 офіційних сервісних відділень по всій Україні

Ми завжди поруч. Понад 80 офіційних сервісних відділень по всій Україні, у кожному обласному центрі та інших великих містах. Експертна діагностика та ремонт техніки від наших авторизованих технічних спеціалістів у зручні для вас терміни.

#
Смс-сповіщення

Ви зможете відслідковувати статус ремонту своєї техніки навіть без Інтернет-підключення. Ми запровадили нову систему смс-сповіщення, через яку регулярно повідомлятимемо Вам про хід сервісного обслуговування. Де б ви не знаходилися, ми проінформуємо про статус вашої заявки, заплановану дату виїзду майстра чи успішне завершення ремонту. Ви завжди будете знати про статус відправлення замовлення на комплектуючі та коли зможете їх забрати.

#
Швидке оформлення заявок та вичерпна консультація щодо усунення несправностей

Ми цінуємо ваш час. Тому в Центрах підтримки Pyramida ви завжди можете розраховувати на оперативне обслуговування. Швидке оформлення заявок та вичерпна консультація щодо усунення несправностей. Забудьте про виснажливі очікування та марнування часу.

Ми зможемо надати будь-які комплектуючі максимально оперативно.

Відсутність комплектуючих — з Pyramida такої проблеми більше не існує. У нас ви завжди зможете замовити складові компоненти та запасні частини до техніки.

#
Комплектуючі та сервіс

В усіх сервісних центрах Pyramida можна замовити та придбати будь-які без винятку комплектуючі, в тому числі нові жирові та вугільні фільтри.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

Гарантійний ремонт

 Купуючи техніку Pyramida, Ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах*. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.

Для оперативного вирішення будь-яких запитань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням техніки Pyramida, незалежно від того, в якому магазині і в який період був придбаний товар, Ви завжди можете звернутися:

• До центральної сервісної служби Pyramida за телефоном гарячої лінії 0-800-604-463 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів; безкоштовно з сайту!);

• Безпосередньо до будь-якого з 80 офіційних сервісних центрів.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», користувачі техніки Pyramida мають право на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного терміну експлуатації. Підставою для надання гарантійного обслуговування є наявність коректно заповненого гарантійного талону і чека про оплату товару**.

1. Терміни гарантійної експлуатації
• Гарантія на всю техніку Pyramida становить 3 роки (36 місяців) з дати покупки за наявності чека та гарантійного талону (для товарів придбаних з 01.09.2016).

• Для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року термін гарантійного обслуговування може бути 4 роки (48 місяців) з дати покупки за умови успішної реєстрації в акції 2021 та отримані Сертифікату на додатковий рік гарантії. 

2. Оформлення гарантійного талону

Перевірте правильність заповнення гарантійного талону. У талоні обов'язково повинні бути вказані модель виробу і дата продажу, а також підпис продавця і штамп магазину. Вносити поправки до гарантійного талону заборонено.

Разом з гарантійним талоном користувач техніки повинен обов'язково зберігати товарний або касовий чек**.

3. Гарантійні послуги

Протягом гарантійного терміну безкоштовно для користувача усуваються пошкодження або дефекти, що виникли з вини виробника.

Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.

Увага!
Установка та підключення продукції не входить до послуг з гарантійного сервісного обслуговування і виконується сервісними центрами за рахунок покупця. Детальніше за тел. 0 800 604 463

4. Надання послуг

Гарантійне обслуговування надається в 80 сервісних центрах, розташованих в більшості великих і середніх міст України.

Для оперативного вирішення будь-яких запитань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням техніки Pyramida, незалежно від того, в якому магазині і в який період був придбаний товар, Ви завжди можете звернутися:

• До центральної сервісної служби Pyramida за телефоном гарячої лінії 0-800-604-463 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів; безкоштовно з сайту!);

• Безпосередньо до будь-якого з 80 офіційних сервісних центрів.

Вироби, які потребують гарантійного ремонту, повинні бути доставлені до найближчої сервісної служби, крім техніки, встановленої стаціонарно. Вироби повинні бути чистими і складені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

5. Продовження гарантії

Гарантія продовжується на термін перебування виробу в сервісному центрі. Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із завершенням терміну гарантії всього приладу.

Увага! Не підлягають гарантійному ремонту та знімаються з гарантії представником сервісної служби вироби, які використовуються з порушенням правил підключення та експлуатації, зокрема:

• при неправильному використанні витратних матеріалів;
• вироби, що використовуються для промислових цілей;
• вироби з механічними пошкодженнями;
• виріб, що експлуатувався без жирових фільтрів, і на моторі виявлено сліди жиру, які утруднюють роботу витяжки;
• жирові фільтри витяжки дуже забруднені, що є перешкодою для вільного проходження повітря через них на мінімальній швидкості;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок експлуатації, в тому числі внаслідок нестабільної роботи електромережі (відхилення частоти від номінальної більше ніж на 0,5%, напруги - більш ніж на 10%);
• вироби з ушкодженнями, які виникли внаслідок неправильного транспортування або зберігання;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок попадання до приладу тварин, комах і гризунів, а також внаслідок дії непереборних сил (пожежа, повінь, блискавка і т.д.);
• вироби, ремонт або відкривання корпусу яких здійснювалися особами, не уповноваженими виробником.

У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувач отримує відповідний акт. На його підставі клієнт самостійно вирішує всі питання заміни або повернення вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) цього виробу.

6. Зверніть увагу!

Відповідно до Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених Постановою КМУ від 09.12.1999 р № 2246 і Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Державного комітету зі спостереження за охороною праці від 01.10.1997 р № 254, категорично забороняється самовільне підключення газових приладів до систем газопостачання.

Підключення газових варильних поверхонь Pyramida має здійснювати виключно газорозподільна організація або підприємства і організації, які мають необхідні ліцензії та дозвіл на виконання таких робіт відповідно до вимог чинного законодавства. Факт підключення газового приладу повинен бути підтверджений відповідною документацією.

У разі порушення вищезазначених вимог дія гарантійних зобов'язань щодо виробу припиняється.

*для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року термін гарантійного обслуговування може бути зазначений у Сертифікаті за умови успішної реєстрації в акції 2021;
 
**для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року, успішно зареєстрованих в акції 2021 важлива наявність отриманого Сертифікату на додатковий рік повної гарантії.
 
Негарантійний ремонт

Що робити, якщо ви виявили несправність, а термін гарантії минув? Ви завжди можете звернутися до будь-якого авторизованого сервісного центру в усіх регіонах України. Також завжди до ваших послуг фірмовий СЦ Pyramida Service в Києві.

1. Що робити, якщо техніка зламалась?

Якщо у вас виникнуть запитання, пов'язані з роботою техніки Pyramida, в першу чергу рекомендуємо вам з'ясувати чи є ваша техніка гарантійною. Цю інформацію ви можете дізнатися в гарантійному талоні, який вам видали під час покупки. Якщо термін гарантії закінчився або ваша техніка зламалася через механічне пошкодження, рекомендуємо звернутися до офіційного сервісного центру Pyramida Service в Києві.

Широкий спектр сервісних послуг дозволить надати негарантійний ремонт будь-якої складності, послуги з установки, підключення, обслуговування та профілактики техніки Pyramida.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

Техніка, яка обслуговується

У сервісному центрі обслуговується вся техніка Pyramida:

  • Кухонні витяжки;
  • Варильні панелі: газові, електричні (склокераміка та індукційні);
  • Духові шафи;
  • Посудомийні машини;
  • Мікрохвильові печі.

2. Перелік та вартість послуг негарантійного ремонту

Попередню вартість ви можете дізнатися, звернувшись на гарячу лінію сервісного центру Pyramida, остаточну - вам повідомить майстер після проведення діагностики та визначення причини несправності.

Найменування послуг      Витяжки, варочні поверхні,   духові шафи, мікрохвильові     печі, грн  Посудомийні   машини, грн  
Виїзд (по місту) 200  300
Виїзд (за межами міста) 10 грн за 1 км  
Консультація (діагностика) 250 350
Ремонт 1-ї категорії (регулювання роботи без заміни зч) 450 500
Ремонт 2-ї категорії (ремонт із заміною зч) 600 650
Ремонт 3-ї категорії (ремонт з повним розбиранням виробу) 700  
Підключення / установка однієї одиниці техніки 500 800
Зверніть увагу, що послуги надаються лише в межах Києва та Київської області. 
 
Ціни можуть змінюватися.
 

3. Оформлення заявки

Техніку ви можете самостійно привезти до сервісного центру або оформити заявку і викликати майстра додому. 

1. Виклик майстра додому

• Залиште заявку, зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 0 800 604 463 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).

• Диспетчер погодить з вами дату і час приїзду фахівця, а також визначить попередню вартість виїзду майстра та ремонту.

2. Доставка техніки на ремонт до сервісного центру
• Необхідно узгодити час і дату вашого приїзду до сервісного центру, зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 0 800 604 463 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).
• Відвезти техніку до сервісного центру Pyramida, який знаходиться за адресою: м Київ, Харківське шосе, 2.
Графік роботи: пн-пт 09: 00-18: 00.
• В залежності від складності ремонту та наявності запчастин, ваша техніка може бути відремонтована відразу або вам необхідно буде залишити її в сервісному центрі на певний час.