Є запитання щодо сервісу?

Зв’яжіться з нами у будь-який зручний для вас спосіб

Ми знаємо, що при користуванні технікою можуть виникати запитання. Щоб отримати вичерпну кваліфіковану консультацію з технічних питань, просто зателефонуйте за номером гарячої лінії 0-800-604-463. Ми надамо повну відповідь на ваше запитання.

#

Телефонуйте ПН - ПТ с 9.00 до 18.00

 

0 800 604 463

Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.

Сервісні центри

Для оперативного вирішення запитань, пов’язаних з гарантійним чи негарантійним обслуговуванням, ви завжди можете звернутись до авторизованих сервісних центрів з обслуговування техніки Pyramida. І немає значення, в якому саме магазині і коли купували товар. Наші висококваліфіковані спеціалісти швидко та якісно продіагностують та відремонтують Вашу техніку. 

Для пошуку сервісного центру оберіть область, що Вас цікавить, та ознайомтеся з повним переліком авторизованих точок сервісу у Вашому регіоні

сервісні центри в місті Івано-Франківськ / Івано-Франківська область
сервісні центри в місті Вінниця / Вінницька область
сервісні центри в місті Луцьк / Волинська область
сервісні центри в місті Дніпро / Дніпропетровська область
сервісні центри в місті Житомир / Житомирська область
сервісні центри в місті Ужгород / Закарпатська область
сервісні центри в місті Запоріжжя / Запорізька область
сервісні центри в місті Кропивницький / Кіровоградська область
сервісні центри в місті Київ / Київська область
сервісні центри в місті Львів / Львівська область
сервісні центри в місті Миколаїв / Миколаївська область
сервісні центри в місті Одеська / Одеська область
сервісні центри в місті Полтавська / Полтавська область
сервісні центри в місті Рівне / Рівненська область
сервісні центри в місті Суми / Сумська область
сервісні центри в місті Тернопіль / Тернопільска область
сервісні центри в місті Харків / Харківська область
сервісні центри в місті Херсон / Херсонська область
сервісні центри в місті Хмельницький / Хмельницька область
сервісні центри в місті Черкаси / Черкаська область
сервісні центри в місті Чернівці / Чернівецька
сервісні центри в місті Чернігів / Чернігівська область
Про сервіс
#
Повна гарантія на всю техніку Pyramida — 36 місяців

Аби остаточно переконати Вас щодо надійної якості продукції Pyramida, ми збільшили строк гарантії на всю техніку! Отже, ви зможете користуватися всіма перевагами нашого гарантійного обслуговування протягом 3-х років. Незважаючи на те, в якому магазині і коли придбали товар, наступні 3 роки ви отримуєте повний комплекс сервісних послуг з індивідуальним супроводом. Збільшений строк гарантії починає діяти з 01.09.2016 р. на техніку Pyramida, яку було придбано з 01.09.2016 р.

#
Понад 70 офіційних сервісних відділень по всій Україні

Ми завжди поруч. Понад 70 офіційних сервісних відділень по всій Україні, у кожному обласному центрі та інших великих містах. Експертна діагностика та ремонт техніки від наших авторизованих технічних спеціалістів у зручні для вас терміни.

#
Смс-сповіщення

Ви зможете відслідковувати статус ремонту своєї техніки навіть без Інтернет-підключення. Ми запровадили нову систему смс-сповіщення, через яку регулярно повідомлятимемо Вам про хід сервісного обслуговування. Де б ви не знаходилися, ми проінформуємо про статус вашої заявки, заплановану дату виїзду майстра чи успішне завершення ремонту. Ви завжди будете знати про статус відправлення замовлення на комплектуючі та коли зможете їх забрати.

#
Швидке оформлення заявок та вичерпна консультація щодо усунення несправностей

Ми цінуємо ваш час. Тому в Центрах підтримки Pyramida ви завжди можете розраховувати на оперативне обслуговування. Швидке оформлення заявок та вичерпна консультація щодо усунення несправностей. Забудьте про виснажливі очікування та марнування часу.

Ми зможемо надати будь-які комплектуючі максимально оперативно.

Відсутність комплектуючих — з Pyramida такої проблеми більше не існує. У нас ви завжди зможете замовити складові компоненти та запасні частини до техніки.

#
Комплектуючі та сервіс

В усіх сервісних центрах Pyramida можна замовити та придбати будь-які без винятку комплектуючі, в тому числі нові жирові та вугільні фільтри.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

Гарантійний ремонт

 Купуючи техніку Pyramida, Ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.

Для оперативного вирішення будь-яких запитань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням техніки Pyramida, незалежно від того, в якому магазині і в який період був придбаний товар, Ви завжди можете звернутися:

• До центральної сервісної служби Pyramida за телефоном гарячої лінії 0-800-604-463 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів; безкоштовно з сайту!);

• Безпосередньо до будь-якого з 70 офіційних сервісних центрів.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», користувачі техніки Pyramida мають право на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного терміну експлуатації. Підставою для надання гарантійного обслуговування є наявність коректно заповненого гарантійного талону і чека про оплату товару.

1. Терміни гарантійної експлуатації
• гарантія на всю техніку Pyramida становить 3 роки (36 місяців) з дати покупки.

Зверніть увагу: програма підтримки 3 роки діє з 01.09.2016 за наявності чека та гарантійного талону

2. Оформлення гарантійного талону

Перевірте правильність заповнення гарантійного талону. У талоні обов'язково повинні бути вказані модель виробу і дата продажу, а також підпис продавця і штамп магазину. Вносити поправки до гарантійного талону заборонено.

Разом з гарантійним талоном користувач техніки повинен обов'язково зберігати товарний або касовий чек.

3. Гарантійні послуги

Протягом гарантійного терміну безкоштовно для користувача усуваються пошкодження або дефекти, що виникли з вини виробника.

Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.

Увага!
Установка та підключення продукції не входить до послуг з гарантійного сервісного обслуговування і виконується сервісними центрами за рахунок покупця. Детальніше за тел. 0 800 604 463

4. Надання послуг

Гарантійне обслуговування надається в 70 сервісних центрах, розташованих в більшості великих і середніх міст України.

Для оперативного вирішення будь-яких запитань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням техніки Pyramida, незалежно від того, в якому магазині і в який період був придбаний товар, Ви завжди можете звернутися:

• До центральної сервісної служби Pyramida за телефоном гарячої лінії 0-800-604-463 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів; безкоштовно з сайту!);

• Безпосередньо до будь-якого з 70 офіційних сервісних центрів.

Вироби, які потребують гарантійного ремонту, повинні бути доставлені до найближчої сервісної служби, крім техніки, встановленої стаціонарно. Вироби повинні бути чистими і складені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

5. Продовження гарантії

Гарантія продовжується на термін перебування виробу в сервісному центрі. Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із завершенням терміну гарантії всього приладу.

Увага! Не підлягають гарантійному ремонту та знімаються з гарантії представником сервісної служби вироби, які використовуються з порушенням правил підключення та експлуатації, зокрема:

• при неправильному використанні витратних матеріалів;
• вироби, що використовуються для промислових цілей;
• вироби з механічними пошкодженнями;
• виріб, що експлуатувався без жирових фільтрів, і на моторі виявлено сліди жиру, які утруднюють роботу витяжки;
• жирові фільтри витяжки дуже забруднені, що є перешкодою для вільного проходження повітря через них на мінімальній швидкості;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок експлуатації, в тому числі внаслідок нестабільної роботи електромережі (відхилення частоти від номінальної більше ніж на 0,5%, напруги - більш ніж на 10%);
• вироби з ушкодженнями, які виникли внаслідок неправильного транспортування або зберігання;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок попадання до приладу тварин, комах і гризунів, а також внаслідок дії непереборних сил (пожежа, повінь, блискавка і т.д.);
• вироби, ремонт або відкривання корпусу яких здійснювалися особами, не уповноваженими виробником.

У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувач отримує відповідний акт. На його підставі клієнт самостійно вирішує всі питання заміни або повернення вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) цього виробу.

6. Зверніть увагу!

Відповідно до Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених Постановою КМУ від 09.12.1999 р № 2246 і Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Державного комітету зі спостереження за охороною праці від 01.10.1997 р № 254, категорично забороняється самовільне підключення газових приладів до систем газопостачання.

Підключення газових варильних поверхонь Pyramida має здійснювати виключно газорозподільна організація або підприємства і організації, які мають необхідні ліцензії та дозвіл на виконання таких робіт відповідно до вимог чинного законодавства. Факт підключення газового приладу повинен бути підтверджений відповідною документацією.

У разі порушення вищезазначених вимог дія гарантійних зобов'язань щодо виробу припиняється.

Негарантійний ремонт

Що робити, якщо ви виявили несправність, а термін гарантії минув? Ви завжди можете звернутися до будь-якого авторизованого сервісного центру в усіх регіонах України. Також завжди до ваших послуг фірмовий СЦ Pyramida Service в Києві.

1. Що робити, якщо техніка зламалась?

Якщо у вас виникнуть запитання, пов'язані з роботою техніки Pyramida, в першу чергу рекомендуємо вам з'ясувати чи є ваша техніка гарантійною. Цю інформацію ви можете дізнатися в гарантійному талоні, який вам видали під час покупки. Якщо термін гарантії закінчився або ваша техніка зламалася через механічне пошкодження, рекомендуємо звернутися до офіційного сервісного центру Pyramida Service в Києві.

Широкий спектр сервісних послуг дозволить надати негарантійний ремонт будь-якої складності, послуги з установки, підключення, обслуговування та профілактики техніки Pyramida.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

Техніка, яка обслуговується

У сервісному центрі обслуговується вся техніка Pyramida:

  • Кухонні витяжки;
  • Варильні панелі: газові, електричні;
  • Духові шафи;
  • Посудомийні машини.

2. Перелік та вартість послуг негарантійного ремонту

Попередню вартість ви можете дізнатися, звернувшись на гарячу лінію сервісного центру Pyramida, остаточну - вам повідомить майстер після проведення діагностики та визначення причини несправності.

Основні види робіт: Ціна, грн
1. Консультаційні послуги, діагностика 250-350
2. Підключення, установка техніки 500
3. Ремонт техніки 450-800
 

Зверніть увагу, що послуги надаються лише в межах Києва та Київської області. Виїзд майстра в межах Києва коштує 200 грн., За межами - 5 грн. за 1 км. Ціни можуть змінюватися.

3. Оформлення заявки
Техніку ви можете самостійно привезти до сервісного центру або оформити заявку і викликати майстра додому. Зверніть увагу, що виїзд фахівця за межі Києва оплачується додатково з розрахунку 5 грн. за 1 км.

1. Виклик майстра додому

• Залиште заявку, зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 0 800 604 463 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).

• Диспетчер погодить з вами дату і час приїзду фахівця, а також визначить попередню вартість ремонту.

2. Доставка техніки на ремонт до сервісного центру
• Необхідно узгодити час і дату вашого приїзду до сервісного центру, зателефонувавши за телефоном гарячої лінії 0 800 604 463 (усі дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).
• Відвезти техніку до сервісного центру Pyramida, який знаходиться за адресою: м Київ, вул. Бажова, 5.
Графік роботи: пн-пт 09: 00-18: 00.
• В залежності від складності ремонту та наявності запчастин, ваша техніка може бути відремонтована відразу або вам необхідно буде залишити її в сервісному центрі на певний час.