Духові шафи Pyramida – №1 в Україні

03 Грудня 2014

Перше місце в номінації «Духовка року» отримала торгова марка Pyramida! Таке рішення прийняли експерти конкурсу «Вибір року» в Україні.

Ось вже 14 років міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» визначає лідерів за найважливішими для споживача критеріями – «якість» і «популярність». Мета – комплексна оцінка якості та популярності конкретного товару або послуги –  як серед експертів-професіоналів, так і серед споживачів. Оргкомітет намагається охопити практично всі представлені на ринку торгові марки – іноді понад 20 товарів однієї конкретної, чітко сформульованої номінації.

Важливіше і важче всього було домогтися рівноправності думки фахівців і, власне, тих, хто вибір того або іншого продукту підтверджує покупками. Організаторам фестивалю-конкурсу «Вибір року» – компаніям Fеstivals International (США) та European Marketing Foundation (Брюссель, Бельгія) при Європейській Торговельній Палаті – це вдалося.

В ході дослідження проводиться комплексне опитування, в якому думка фахівців складає 30% результату, думка споживачів – 40%. Решта 30% поділені між представниками рекламної індустрії, високим журі та оргкомітетом. Завдяки такому підходу, «Вибір року» – це компетентна оцінка, в якій, однак, найбільша частка – це думки саме споживачів.

Духовые шкафы Pyramida -выбор года 2014

Ще один важливий момент – тут немає других або третіх місць; тільки кращі в своїй галузі можуть отримати заповітну золоту медаль. За час роботи конкурсу «Вибір року» в Україні у ньому взяли участь 120 компаній в 200 номінаціях, з них 40 –представництва міжнародних компаній і 80 – українські національні компанії.

15-го листопада у Premier Palace Hotel пройшла церемонія нагородження переможців 2014 року. Pyramida отримала приз у номінації «Духова шафа року».

«Для нас ця нагорода – не трофей або медаль за видатні заслуги. Це  результат нашої роботи і одночасно – лінія старту до нових досягнень, нових результатів. Ми з гордістю приймаємо цю нагороду в першу чергу тому, що вона – підтвердження вибору сотень тисяч українців, які готують на своїх кухнях, використовуючи техніку Pyramida. У всьому, що ми робимо, ми будемо гідні звання лідера, будемо працювати з подвійним запалом і зробимо все, щоб наша продукція була ще краще, а значить – тішила ще більше українських сімей!»

Комерційний директор «Піраміда Технік»

Костянтин Михайленко

Выбор года 2014 духовки Pyramida