Ми змінюємося. Зустрічайте наш оновлений яскравий образ.

04 Грудня 2016

Ми раді поділитися з вами гарною новиною! Тепер бренд Pyramida постає в оновленому вигляді.

Після 15 років успішної роботи на ринку вбудованої техніки ми проводимо масштабний ребрендинг. Ядром нової стратегії стане підтримка глобальної цінності – гостинності, культури об'єднання людей за трапезою в атмосфері привітності.

Навіщо був ініційований ребрендинг Pyramida?

На сьогоднішній день Pyramida – бренд номер один з продажу вбудованої техніки в Україні. І хоча бренд вже має позицію лідера в своєму сегменті, ми зіткнулися з тим, що наш споживач зазначає якесь старіння образу, який не змінювався з моменту появи на ринку. Інноваційна спрямованість в розвитку компанії органічно привела нас до зміни візуального образу. Що стосується позиціонування, то воно відбувалося в більшій мірі на раціональному рівні, коли акцент був зроблений безпосередньо на продукті і його якості. Сучасному споживачу цього вже недостатньо. Він хоче розуміти, чи є за яскравою упаковкою така ж яскрава ідея, що саме компанія хоче донести до споживача.

Тому ми прийняли рішення не тільки провести рестайлінг, але і поміняти концепцію та ідеологію бренду в цілому, звернувшись до вічних цінностей. Pyramida закликає підтримувати традиції гостинності, культуру об'єднання рідних і близьких за одним столом, в атмосфері єдності і чуйності.

Оновлений фірмовий стиль покликаний зробити бренд сучасним, яскравим, сформувати емоційно привабливий образ у сприйнятті споживачів, збільшити впізнаваність і поліпшити позиції бренду. До створення нового обличчя було залучено міжнародне агентство Reynolds & Reyner, серед клієнтів якого такі відомі бренди як TESLA, DAVID BECKHAM, ringoo, J. P. Morgan та ін. Агентство допомогло розробити послідовну візуальну ідентичність бренду.

Ми оновили логотип, фірмові кольори, а також додали новий бренд-елемент. Присутній в попередньому логотипі червоний квадрат не зник безслідно, а відродився елементом гарнітури букв назви P, A, M і D, надавши шрифту свій власний унікальний стиль.

Pyramida лого
Обновлённый логотип Pyramida

Широка яскрава колірна палітра, в якій основний фіолетовий колір і додаткові червоний, бірюзовий, жовтий говорять про сучасність бренду, про його готовність діяти не тільки в лаконічному стилі hi-tech, але і пропонувати більш сміливі дизайнерські рішення. Контрастні і виразні, вони посилюють інтерес і свідчать про яскравість і технологічність. У такому європейському вигляді споживачеві легко простежити основні тенденції практичності та стилю, які обіцяє бренд Pyramida.

Цветовая палитра Pyramida

Яких цілей, завдань і змін хотіли ребрендингом досягти?

Перш за все, наша робота спрямована на формування емоційно привабливого образу бренду в свідомості і сприйнятті споживача. Взаємодія з брендом повинна викликати приємні емоції. Ідея полягає в тому, щоб покупець асоціював теплі моменти спілкування за столом в приємній компанії з продукцією нашої марки. Від насолоди їжею – до насолоди зустріччю. Тому одним із завдань брендингового агентства була розробка бренд-символу як візуально емоційного знака гостинності, невід'ємною особливості українського менталітету. Таким елементом ідентифікації став смайл (усмішка), один з елементів літери Y нового написання назви.

Новый фирменный стиль Pyramida

Ми підтримуємо культуру об'єднання рідних і близьких за одним столом в атмосфері єдності і чуйності, бажання зустрічатися знову і знову, відкриваючи шлях від насолоди їжею – до насолоди зустріччю.

Ребрендинг Pyramida - представляем новый фирменный стиль
Новый стиль Pyramida с новым логотипом