Магазин тимчасово не працює.

17 Березня 2022

Шановні клієнти! 

На жаль, у цей нелегкий час нам довелося призупинити роботу нашого магазину.

В цей час продажі, гаряча лінія та сервісні консультації не працюють.

Шановні клієнти! 

На жаль, у цей нелегкий час нам довелося призупинити роботу нашого магазину.

В цей час продажі, гаряча лінія та сервісні консультації не працюють.

 

Якщо є питання щодо сервісу - пишіть на o.kutovoy@pyramida-service.com.ua і ми намагатимемось відповісти якомога швидше.

 

Гарантійне сервісне обслуговування продукції ТМ Pyramida. 

Нами прийнято альтернативне рішення щодо виконання гарантійних ремонтів, а саме - на період проведення в нашій країні військових дій, ви можете виконати платний ремонт з наступною компенсацією після закінчення війни.  Для проведення ремонту ви можете звернутися як до авторизованого сервісного центру Pyramida, так і до будь-якого іншого сервісного центру, що займається обслуговуванням побутової техніки.  Список авторизованих сервісних центрів Pyramida ви можете знайти на нашому сайті. 

Умови прийому заяки на компенсацію гарантійного ремонта:
1. Термін гарантії на виріб не минув.  
2. Клієнтом були виконані експлуатаційні та гарантійні умови.  
3. Термін між повторними ремонтами не повинен бути менше 3х місяців з моменту виконання.  
4. Наявність товарного чека на ремонтований товар, заповненого гарантійного талона, чека про проведення ремонту (із зазначенням дати виконання ремонту, вартості ремонту та замінених запчастин). 

Заявки на компенсацію можете надсилати на електронну адресу o.kutovoy@pyramida-service.com.ua (обсяг фото до 6 мб), обов'язково залишайте номер свого телефону для зв'язку.  Рішення про компенсацію та виплати будуть виконані після повноцінного відновлення роботи компанії.

Миру всім нам!

Обов'язково зустрінемось. Бережіть себе!

 

З побажаннями миру,

команда Pyramida