Є запитання щодо сервісу?

Привіт,
Це ми – команда сервісу компанії Pyramida Techick!

Ми знаємо, що при користуванні технікою можуть виникати запитання.
Нажаль, зараз ми працюємо у воєнних умовах, процеси займають більше часу та якість залишається незмінно контрольованою ;)

Для того, аби всі заявки потрапили у надійні руки нашої команди, ми адаптували роботу сервісного центру. Для вашої зручності пропонуємо три формати подачі заявки.
Просто залиште повідомлення в одному із зручних каналів зв’язку, а наш оператор зв’яжеться з вами протягом 1-2 днів та зробить усе аби надати повну відповідь на ваше питання.
Обирайте свій варіант контакту*:

#
Сервісні центри

Для оперативного вирішення запитань, пов’язаних з гарантійним чи негарантійним обслуговуванням, ви завжди можете звернутись до авторизованих сервісних центрів з обслуговування техніки Pyramida. І немає значення, в якому саме магазині і коли купували товар. Наші висококваліфіковані спеціалісти швидко та якісно продіагностують та відремонтують Вашу техніку. 

Для пошуку сервісного центру оберіть область, що Вас цікавить, та ознайомтеся з повним переліком авторизованих точок сервісу у Вашому регіоні

сервісні центри в місті Івано-Франківськ / Івано-Франківська область
сервісні центри в місті Вінниця / Вінницька область
сервісні центри в місті Луцьк / Волинська область
сервісні центри в місті Дніпро / Дніпропетровська область
сервісні центри в місті Донецьк / Донецька область
сервісні центри в місті Житомир / Житомирська область
сервісні центри в місті Ужгород / Закарпатська область
сервісні центри в місті Запоріжжя / Запорізька область
сервісні центри в місті Кропивницький / Кіровоградська область
сервісні центри в місті Київ / Київська область
сервісні центри в місті Луганськ / Луганська область
Сервісні центри не знайдено
сервісні центри в місті Львів / Львівська область
сервісні центри в місті Миколаїв / Миколаївська область
сервісні центри в місті Одеська / Одеська область
сервісні центри в місті Полтавська / Полтавська область
сервісні центри в місті Рівне / Рівненська область
сервісні центри в місті Суми / Сумська область
сервісні центри в місті Тернопіль / Тернопільска область
сервісні центри в місті Харків / Харківська область
сервісні центри в місті Херсон / Херсонська область
сервісні центри в місті Хмельницький / Хмельницька область
сервісні центри в місті Черкаси / Черкаська область
сервісні центри в місті Чернівці / Чернівецька
сервісні центри в місті Чернігів / Чернігівська область
Про сервіс
#

Ми докладаємо величезних зусиль, щоб Ви отримували задоволення від використання нашої продукції, і допоможемо з рішенням будь-яких непередбачених ситуацій, що стосуються техніки Pyramida.

Вся техніка ретельно перевіряється, тестується і строго контролюється службою контролю якості компанії Pyramida Technik. Саме тому на всю вбудовану техніку Pyramida Ви отримуєте три роки повної гарантії офіційного виробника – безкоштовно!

Ви зможете користуватися всіма перевагами нашого гарантійного обслуговування з індивідуальним супроводом незалежно від того, у якому магазині придбали товар.

Просто оберіть зручну форму зв’язку наш оператор зв’яжеться з вами протягом 1-2 днів та зробить усе аби надати повну відповідь на ваше питання.

#
Понад 80 офіційних сервісних відділень по всій Україні

Ми завжди поруч і готові надати якісні послуги. На сьогоднішній день у нас понад 80 офіційних сервісних відділень по всій території України, розташованих у кожному обласному центрі та інших великих містах. Ми пропонуємо експертну діагностику та ремонт побутової техніки від наших авторизованих технічних спеціалістів.

Наш оператор з радістю допоможе вам обрати найбільш зручний сервісний центр та проконтролює вирішення вашої проблеми. Наша мета - зробити все можливе, щоб ви були задоволені якістю наших послуг.

#
Смс-сповіщення

Ви зможете відслідковувати статус ремонту своєї техніки навіть без Інтернет-підключення. Ми запровадили нову систему смс-сповіщення, через яку регулярно повідомлятимемо Вам про хід сервісного обслуговування. Де б ви не знаходилися, ми проінформуємо про статус вашої заявки, заплановану дату виїзду майстра чи успішне завершення ремонту. Ви завжди будете знати про статус відправлення замовлення на комплектуючі та коли зможете їх забрати.

#
Комплектуючі матеріали

В усіх сервісних центрах Pyramida можна замовити та придбати будь-які без винятку комплектуючі, в тому числі нові жирові та вугільні фільтри.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

Гарантійний ремонт

Купуючи техніку Pyramida, Ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах*. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.

Для вирішення будь-яких запитань, пов'язаних з гарантійним і післягарантійним обслуговуванням техніки Pyramida, незалежно від того, в якому магазині і в який період був придбаний товар, Ви завжди можете обрати форму зв'язку з нашим оператором :

Гарантія та сервіс техніки Pyramida в Україні

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», користувачі техніки Pyramida мають право на отримання безкоштовного обслуговування протягом гарантійного терміну експлуатації. Підставою для надання гарантійного обслуговування є наявність коректно заповненого гарантійного талону і чека про оплату товару**.

1. Терміни гарантійної експлуатації

• Гарантія на всю техніку Pyramida становить 3 роки (36 місяців) з дати покупки за наявності чека та гарантійного талону (для товарів придбаних з 01.09.2016).

• Для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року термін гарантійного обслуговування може бути 4 роки (48 місяців) з дати покупки за умови успішної реєстрації в акції 2021 та отримані Сертифікату на додатковий рік гарантії. 

2. Умови гарантійного сервісного обслуговування продукції ТМ Pyramida в воєнний час:

Нами прийнято альтернативне рішення щодо виконання гарантійних ремонтів, а саме - на період проведення в нашій країні військових дій, ви можете виконати платний ремонт з наступною компенсацією після закінчення війни.  Для проведення ремонту ви можете звернутися як до авторизованого сервісного центру Pyramida, так і до будь-якого іншого сервісного центру, що займається обслуговуванням побутової техніки.  Список авторизованих сервісних центрів Pyramida ви можете знайти на нашому сайті у цьому розділі.

Умови прийому заявки на компенсацію гарантійного ремонту:

1. Термін гарантії на виріб не минув.  
2. Клієнтом були виконані експлуатаційні та гарантійні умови.  
3. Термін між повторними ремонтами не повинен бути менше 3х місяців з моменту виконання.  
4. Наявність товарного чека на ремонтований товар, заповненого гарантійного талона, чека про проведення ремонту (із зазначенням дати виконання ремонту, вартості ремонту та замінених запчастин).


Заявки на компенсацію можете надсилати на електронну адресу o.kutovoy@pyramida-service.com.ua (обсяг фото до 6 мб), обов'язково залишайте номер свого телефону для зв'язку.  Рішення про компенсацію та виплати будуть виконані після повноцінного відновлення роботи компанії.

2. Оформлення гарантійного талону

Перевірте правильність заповнення гарантійного талону. У талоні обов'язково повинні бути вказані модель виробу і дата продажу, а також підпис продавця і штамп магазину. Вносити поправки до гарантійного талону заборонено.

Разом з гарантійним талоном користувач техніки повинен обов'язково зберігати товарний або касовий чек**.

3. Гарантійні послуги

Протягом гарантійного терміну безкоштовно для користувача усуваються пошкодження або дефекти, що виникли з вини виробника.

Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом ремонту або заміни дефектної деталі (вузла). Замінені дефектні деталі (вузли) переходять у власність виробника.

Увага!
Установка та підключення продукції не входить до послуг з гарантійного сервісного обслуговування і виконується сервісними центрами за рахунок покупця. Детальніше за тел. 0 800 604 463

4. Надання послуг

Гарантійне обслуговування надається в 80 сервісних центрах, розташованих в більшості великих і середніх міст України.

 

Вироби, які потребують гарантійного ремонту, повинні бути доставлені до найближчої сервісної служби, крім техніки, встановленої стаціонарно. Вироби повинні бути чистими і складені в оригінальну упаковку з усіма додатковими вузлами.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

5. Продовження гарантії

Гарантія продовжується на термін перебування виробу в сервісному центрі. Гарантійний термін на замінені деталі (вузли) закінчується одночасно із завершенням терміну гарантії всього приладу.

Увага! Не підлягають гарантійному ремонту та знімаються з гарантії представником сервісної служби вироби, які використовуються з порушенням правил підключення та експлуатації, зокрема:

• при неправильному використанні витратних матеріалів;
• вироби, що використовуються для промислових цілей;
• вироби з механічними пошкодженнями;
• виріб, що експлуатувався без жирових фільтрів, і на моторі виявлено сліди жиру, які утруднюють роботу витяжки;
• жирові фільтри витяжки дуже забруднені, що є перешкодою для вільного проходження повітря через них на мінімальній швидкості;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок експлуатації, в тому числі внаслідок нестабільної роботи електромережі (відхилення частоти від номінальної більше ніж на 0,5%, напруги - більш ніж на 10%);
• вироби з ушкодженнями, які виникли внаслідок неправильного транспортування або зберігання;
• вироби з несправностями, які виникли внаслідок попадання до приладу тварин, комах і гризунів, а також внаслідок дії непереборних сил (пожежа, повінь, блискавка і т.д.);
• вироби, ремонт або відкривання корпусу яких здійснювалися особами, не уповноваженими виробником.

У разі, коли ремонт виробу з технічних причин неможливий, користувач отримує відповідний акт. На його підставі клієнт самостійно вирішує всі питання заміни або повернення вартості виробу безпосередньо з організацією-продавцем (постачальником) цього виробу.

6. Зверніть увагу!

Відповідно до Правил надання населенню послуг з газопостачання, затверджених Постановою КМУ від 09.12.1999 р № 2246 і Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Державного комітету зі спостереження за охороною праці від 01.10.1997 р № 254, категорично забороняється самовільне підключення газових приладів до систем газопостачання.

Підключення газових варильних поверхонь Pyramida має здійснювати виключно газорозподільна організація або підприємства і організації, які мають необхідні ліцензії та дозвіл на виконання таких робіт відповідно до вимог чинного законодавства. Факт підключення газового приладу повинен бути підтверджений відповідною документацією.

У разі порушення вищезазначених вимог дія гарантійних зобов'язань щодо виробу припиняється.

*для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року термін гарантійного обслуговування може бути зазначений у Сертифікаті за умови успішної реєстрації в акції 2021;
 
**для товарів, придбаних в період з 01.01.2021 року по 31.12.2021 року, успішно зареєстрованих в акції 2021 важлива наявність отриманого Сертифікату на додатковий рік повної гарантії.
 
Негарантійний ремонт

Що робити, якщо ви виявили несправність, а термін гарантії минув? Ви завжди можете звернутися до будь-якого авторизованого сервісного центру в усіх регіонах України. Також завжди до ваших послуг фірмовий СЦ Pyramida Service в Києві.

Алгоритм дій при виявленні несправності гарантійного та негарантійного виробу (термін гарантії якого скінчився) не відрізняється: оберіть форму зв'язку та чекайте на дзвінок нашого оператора.

1. Що робити, якщо техніка зламалась?

Широкий спектр сервісних послуг дозволить надати негарантійний ремонт будь-якої складності, послуги з установки, підключення, обслуговування та профілактики техніки Pyramida.

Сервісний центр демонтує виріб, який було встановлено у спосіб та за допомогою елементів, що передбачені виробником (відповідно до інструкції з експлуатації). Якщо виріб монтували способом та за допомогою елементів, що відрізняються від рекомендованих виробником, демонтаж проводиться коштом власника.

У сервісному центрі обслуговується вся техніка Pyramida:

  • Кухонні витяжки;
  • Варильні панелі: газові, електричні (склокераміка та індукційні);
  • Духові шафи;
  • Посудомийні машини;
  • Мікрохвильові печі.

2. Перелік та вартість послуг негарантійного ремонту

Попередню вартість ви можете дізнатися, в нашого оператора сервісного центру Pyramida, а остаточну - вам повідомить майстер після проведення діагностики та визначення причини несправності.

 

3. Оформлення заявки

Техніку ви можете самостійно привезти до сервісного центру або оформити заявку і викликати майстра додому. 

1. Виклик майстра додому НЕ НАДАЄТЬСЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ

2. Доставка техніки на ремонт до сервісного центру
• Необхідно узгодити час і дату вашого приїзду до сервісного центру з оператором сервісної лінії.
• Доставити техніку до сервісного центру Pyramida,
який знаходиться за адресою: м Київ, Харківське шосе, 2.
Графік роботи: пн-пт 10:00-14:00.
• В залежності від складності ремонту та наявності запчастин, ваша техніка може бути відремонтована відразу або вам необхідно буде залишити її в сервісному центрі на певний час.